پلی استیشن پلاس چیست؟ گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

اگر از گیمرها و طرفداران پر و پا قرص بازی های پلی استیشن هستید، خوشحال می شوید که پلی استیشن ویژگی های جدیدی را به سرویس خود یعنی پلی استیشن پلاس اضافه کرده است. با استفاده از پلی استیشن پلاس می توانید به بسیاری از بازی های پلی استیشن دسترسی داشته باشید. و با گیفت کارت مخصوص خریدهای درون برنامه ای انجام دهید. این مقاله را بخوانید تا متوجه شوید گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست و چگونه آن را بخرید. همچنین، با مزایا، برنامه ها و ویژگی های پلی استیشن پلاس آشنا شوید.

پلی استیشن پلاس چیست؟

در پاسخ به این سوال به طور خلاصه، PlayStation Plus یک ارتقاء مبتنی بر اشتراک ماهانه به یک حساب شبکه پلی استیشن است. که به بازیکنان امکان می دهد بازی های رایگان PlayStation Plus و گاهی اوقات بازی های واقعاً جالب را خریداری کنند. در بیشتر موارد، PlayStation Plus ارزش این کار را دارد. می توانید گیفت کارت های پلی استیشن پلاس را در ایران از طریق فروشگاه های واسطه ای مانند اکتیو دریافت کنید.
این روزها، پلی استیشن پلاس مرتباً با سرویس Game Pass کنسول ایکس باکس مایکروسافت مقایسه می شود. همچنین با ارائه گیفت کارت های زمان دار، ماهانه و پولی در جهت رفع اشتباهات و افزایش رقابت عمل می کند. اکنون که متوجه شدید play station plus چیست، در ادامه به توضیح گیفت کارت پلی استیشن می پردازیم.
علاوه بر این با استفاده از پلی استیشن پلاس می توانید به خدمات اضافی از سرویس های پلی استیشن دسترسی داشته باشید. برای مثال می توانید نسخه پیش فروش را خریداری کنید، به دمو و محتوای بازی دسترسی داشته باشید، 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری دریافت کنید و از قابلیت Share استفاده کنید. اشتراک گذاری بازی به شما امکان می دهد بازی های بیشتری انجام دهید و به دوستانتان اجازه دهید به بازی هایتان دسترسی داشته باشند.

پلی استیشن چیست؟فروشگاه اکتیو ( acctive )
پلی استیشن پلاس (play station plus )

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

در یک کلام، گیفت کارت پلی استیشن پلاس به شما امکان می دهد بازی های تیمی را به صورت آنلاین انجام دهید. اشتراک های PS Plus در سه فرمت یک ماهه، سه ماهه و یک ساله ارائه می شوند.  و به بازیکنان اجازه می دهند بازی های خاصی را به صورت آنلاین بازی کنند. و تخفیف های ماهانه برای عناوین خاص بازی های ویدیویی ارائه دهند.
گیفت کارت پلی استیشن پلاس ساده ترین و راحت ترین راه برای پیوستن به انجمن PSN و استفاده از تمام ویژگی های شبکه PS است. در حالی که شبکه پلی استیشن بسیار رایگان است و عضویت در PS Plus کاملا رایگان است، پیوستن به پلی استیشن پلاس به بازیکنان امکان دسترسی به محتوای متنوعی را می دهد. که نمی توانند در سایر کنسول های محبوب پیدا کنند.

مقایسه gift card و ps plus

در قسمت قبل به این موضوع پرداختیم که گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست، و اکنون به مقایسه gift card و ps plus می پردازیم. تفاوت بین گیفت کارت پلی استیشن و پلاس یکی از سوالات متداول در مورد کنسول محبوب سونی است. این کنسول سال هاست که یک بخش آنلاین به نام شبکه پلی استیشن یا PSN دارد. در این پلتفرم می توانید به راحتی بازی های جدید خریداری کنید، DLC ها و آپدیت ها را نصب و راه اندازی کنید، و بازی های خریداری شده را در دستگاه های دیگر تجربه کنید. علاوه بر این دارای بخشی به نام پلی استیشن پلاس است که امکانات ویژه ای را در اختیار گیمرها و علاقه مندان به دنیای بازی های ویدیویی قرار می دهد.
قبل از هر چیز باید بدانید ps plus چیست و چرا چنین نامی جزو خدمات ارزش افزوده سونی محسوب می شود؟ اساساً می توانید با خرید گیفت کارت پلی استیشن و بازخرید آن از حساب خود اشتراک خود را ارتقا دهید یا بازی بخرید.

آیا خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزش دارد؟

باید گفت که گیفت کارت پلی استیشن پلاس این فرصت را به افراد می دهد تا با بازیکنانی از سراسر جهان بازی کنند. یعنی یک کارت هدیه پلی استیشن پلاس به بازیکنان امکان دسترسی به بازی های چندنفره در یک محیط آنلاین را می دهد.  و چه چیزی برای بازیکن لذت بخش تر از بازی کردن با شخص دیگری است. که در محیط بازی مورد علاقه اش بوده و برای تکمیل آن بازی کمک دریافت کند یا با فرد مقابل رقابت کند.
و این تازه شروع مزایای عضویت در PS Plus است. بنابراین، در پاسخ به این سوال که گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست؟   و آیا ارزش خرید را دارد، برای آن دسته از گیمرهای مشتاق خارج از کشور باید بگویم گیفت کارت PS Plus ارزشش را دارد.

پلی استیشن پلاس چیست؟ | فروشگاه اکتیو ( acctive )
پلی استیشن پلاس ( ps plus ) چیست؟

پلی استیشن برای چه مواردی استفاده می شود؟

اکنون که متوجه شدید play station plus چیست . باید بدانید که با استفاده از حساب پلی استیشن خود، می توانید به جدیدترین بازی های دنیا برای کنسول پلی استیشن سونی دسترسی داشته باشید. جدا از بازی، این بازار موسیقی و فیلم های جدیدی را نیز ارائه می کند که شما را مورد توجه قرار می دهد.
استفاده از کنسول پلی استیشن این امکان را به شما می دهد تا مانند یک حرفه ای بازی کنید. با توجه به ارزش دلار این روزها در کشورمان، خرید کنسول بازی پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 که به تازگی عرضه شده، مقرون به صرفه تر از خرید سیستم کامپیوتری و لپ تاپ برای بازی به نظر می رسد. شاید تنها نقطه ضعف این باشد که شما فقط به بازی هایی دسترسی دارید که در بازار سونی موجود هستند. در ادامه این مقاله مشخص می کنیم که هزینه خرید اکانت پلی استیشن پلاس چیست.

هزینه اشتراک پلی استیشن پلاس چقدر است؟

هزینه خرید اکانت پلی استیشن پلاس مبلغی است که باید برای آن بپردازید و به عنوان اشتراک خریداری کنید. با پرداخت این هزینه مشخص می شود که شما به این حساب دسترسی دارید. و می توانید برای مدت معینی از آن استفاده کنید و وقتی این مدت تمام شد باید دوباره این اشتراک را خریداری کنید.
خرید اشتراک پلی استیشن به کشوری که انتخاب می کنید و مدت زمان اشتراک بستگی دارد که می تواند سه ماه یا ۱۲ ماه باشد. نکته مهمی که در هنگام خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس باید به آن توجه کنید این است. که کشوری که در حساب کاربری شما درج شده است، باید با کشوری که گیفت کارت در آن خریداری شده است هماهنگ باشد. زیرا بستگی به کشور انتخاب شده دارد و ممکن است شامل مالیات باشد. علاوه بر این، کارت های هدیه ایالات متحده را نمی توان در حساب های ایجاد شده در امارات استفاده کرد.

نتیجه گیری پایانی

در این مقاله از فروشگاه اکتیو به بررسی این موضوع که اکانت پلی استیشن پلاس چیست پرداخته ایم. و بررسی مزیت های پلی استیشن پلاس، مزایای استفاده از این نوع اکانت سونی برای دریافت جدیدترین بازی ها، موسیقی و فیلم های آنلاین را به شما آموزش دادیم.
اگر از کنسول بازی سونی استفاده می کنید، می توانید از این نوع اکانت پلی استیشن بهره ببرید. و مانند یک حرفه ای، بازی های آنلاین و گروهی را تجربه کنید. اگر در مورد این آموزش سوالی دارید یا مشکلی در استفاده از اکانت پلی استیشن پلاس خود دارید، می توانید با کارشناسان ما در سایت اکتیو تماس حاصل نمایید و ما می توانیم شما را راهنمایی کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود | ثبت نام
به بالای صفحه بردن