نتفلیکس چیست و چگونه باید از برنامه Netflix استفاده کنیم؟

nefflex برنامه پرطرفدار برای تماشای فیلم

امروزه اینترنت در زندگی ما فراگیر شده است. مردم از اینترنت برای انجام کارهای کوچک تا بزرگ مانند ثبت نام در دانشگاه ها، انجام امور بانکی، گرفتن تاکسی، خرید لوازم مورد نیاز و غیره استفاده می کنند. سرگرمی نیز یکی از فعالیت هایی است که می توان در محیط آنلاین اینترنت از آن لذت برد. در سال های گذشته مردم مجبور بودند برای تماشای فیلم به سینما بروند، اما امروزه بسیاری از مردم خدمات آنلاین را به سینما ترجیح می دهند. در این مقاله در مورد یکی از این سرویس های آنلاین به نام نتفلیکس صحبت خواهیم کرد. و مشخص می کنیم که برنامه نتفلیکس چیست و چگونه می توان از Netflix فیلم و سریال تماشا کرد. پس تا پایان مقاله از سایت اکانت اکتیو با ما همراه باشید.

نتفلیکس چیست؟

در سال 1997 یک شرکت آمریکایی فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت روش جدیدی برای اجاره دی وی دی فیلم ها و سریال ها ابداع کرده بود. به جای فروش آن ها، دی وی دی ها را اجاره می داد و از کاربران حق اشتراک ماهیانه دریافت می کرد. ارسال دی وی دی ها از طریق پست، روشی مناسب برای مصرف کنندگان بود.
بدیهی است که در این شرایط فروشگاه های کرایه ویدیوی آمریکایی ضرر سنگینی را متحمل شدند، که باعث سقوط شدید تجارت آن ها شد. نتفلیکس با رویکرد جالب خود که فوق العاده بود تا سال 2005 توانست 4 میلیون کاربر معمولی را جذب کند.
اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که برنامه نتفلیکس چیست باید بگوییم که نتفلیکس یک سرویس پخش آنلاین است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. استفاده از این سرویس به دستگاه خاصی محدود نمی شود و تقریباً هر دستگاهی می تواند از خدمات آن استفاده کند. این سرویس طرفداران زیادی دارد و طرفداران فیلم ها و سریال ها بی صبرانه منتظر خرید اکانت Netflix هستند.

نتفلیکس سرویس پخش سریال است.
نتفلیکس سرویس پخش فیلم وسریال است.

چگونه از برنامه نتفلیکس استفاده کنیم؟

امکانات و کارکرد نتفلیکس سریال و فیلم رایگان است. البته تا 30 روز می توانید از این قابلیت رایگان استفاده کنید، ولی بعد از گذشت 1 ماه باید اکانت پریمیوم نتفلیکس را خریداری کنید. اگر مقیم ایران هستید، خرید اکانت از فروشگاه اکتیو را به شما توصیه می کنیم. برای استفاده از جریان های استریم Netflix باید یک شبکه اینترنت با سرعت خوب داشته باشید.
پس از خرید یک اشتراک پرمیوم Netflix ، می توانید به هزاران فیلم و برنامه تلویزیونی معروف در جهان دسترسی داشته باشید. می توانید از طریق مرورگر کروم برای نتفلیکس فیلم و سریال زیرنویس فارسی اضافه کنید. این شرکت طرح های مختلفی را برای استفاده از این سرویس محبوب معرفی کرده است.

معنی نتفلیکس چیست؟

نت فلیکس یکی از محبوب ترین سایت ها برای تماشای فیلم و سریال در جهان است، طبق آخرین آمار موجود در سال ۲۰۱۹، نتفلیکس از ۱۵ درصد پهنای باند اینترنت جهانی استفاده می کند.
در سال 2021، درآمد شرکت نتفلیکس با افزایش درآمد تقریباً 24 درصدی نسبت به سال 2020 به 24.9 میلیارد دلار رسید که 5.1 میلیارد دلار آن سود است. این مبلغ نشان دهنده افزایش 85 درصدی تا سال 2020 است. همچنین 52 درصد از درآمد شرکت نتفلیکس، معادل 12.97 میلیارد دلار، از کاربران آمریکای شمالی یعنی کانادا و ایالات متحده است.

اشتراک نتفلیکس چیست؟

این شبکه 3 نوع حق عضویت برای کاربران خود تعریف کرده است که شما بسته به نیاز و بودجه خود می توانید از هر کدام استفاده کنید. می توانید برای خرید اکانت نتفلیکس از مشاوران سایت اکتیو کمک بگیرید. در ادامه به طور واضح مشخص خواهیم کرد که طرح های برنامه نتفلیکس چیست.
طرح پایه: با استفاده از این طرح بیسیک می توانید دستگاه خود را به سرویس نتفلیکس متصل کرده و ویدیوها را فقط با کیفیت SD تماشا کنید.
پلن استاندارد: در این طرح دو دستگاه می توانند به سرویس متصل شوند و برنامه های نتفلیکس را تا کیفیت 1080p تماشا کنند.
طرح پرمیوم ویژه: این طرح برای طرفداران سرسخت فیلم ها و سریال های تلویزیونی است. با این طرح می توانید حداکثر 4 دستگاه را به اشتراک خود متصل کرده و برنامه های نتفلیکس فیلم و سریال را با کیفیت 4K UHD تماشا کنید.

در تفلیکس سریال و فیلم بعد از سی روز رایگان اکانت آن را باید تهیه کنید.
برنامه پرطرفدار نتفلیکس برای پخش سریال و موزیک

شرکت نتفلیکس چیست؟

شرکت Netflix پول زیادی را در بخش تحقیق و توسعه خود صرف می کند. در سال 2021، نتفلیکس بودجه تحقیق و توسعه خود را 18 درصد نسبت به سال 2020 افزایش داد و 2.2 میلیارد دلار برای این کار هزینه کرد. هزینه تحقیق و توسعه نتفلیکس در سال 2017 ، 953 میلیون دلار بوده است. نتفلیکس هر سال بودجه بخش محتوای خود را افزایش می دهد و تاکید ویژه ای بر این بخش دارد. اگرچه در سال 2016 حدود 7 میلیارد دلار به این بخش اختصاص یافت، اما بودجه مالی در سال 2021 به 17 میلیارد دلار افزایش یافته است.
تعداد کاربران نتفلیکس در ژانویه سال 2022 از 222 میلیون کاربر گذشت. 75 میلیون این کاربران از کانادا و ایالات متحده هستند. آمارها نشان می دهد که از هر 5 فرد 18 تا 34 ساله در ایالات متحده، 4 نفر از کاربران نتفلیکس هستند یا از طریق یکی از اعضای خانواده به نتفلیکس دسترسی دارند.

سایت نتفلیکس چیست؟

در سال 1997، رید هستینگز به همراه مارک راندولف نتفلیکس را تأسیس کرد. سایت نتفلیکس یک ارائه دهنده خدمات رسانه ای آمریکایی یا همان سرویس اشتراک ویدئو و پخش کننده پیشرو اپیزودها و فیلم های تلویزیونی در جهان است، بنابراین اگر علاقه مند به تماشای فیلم و سریال خارجی هستید، حتما این سایت را بشناسید.
این سایت به شما این امکان را می دهد که به راحتی کاتالوگ فیلم ها و فیلم های تلویزیونی را در خانه خود جستجو کنید و فیلم مورد نظر خود را تماشا کنید. عرضه سریال ها و فیلم های جذاب و پرطرفدار و همچنین اشتراک ارزان تر نسبت به سایر سرویس دهنده های مشابه، هر روز تعداد بیشتری از مشترکین را به استفاده از نتفلیکس ترغیب کرده است.
علاوه بر مزایای فوق برای نتفلیکس، قرنطینه 2020 به دلیل ویروس کرونا باعث افزایش نرخ رشد نتفلیکس شده است و طبق آخرین داده های مشتریان این شرکت، به بیش از 182 میلیون نفر در سراسر جهان که فیلم و سریال این سرویس را تماشا می کنند، رسیده است.

برنامه و نرم افزار نتفلیکس چیست؟

نتفلیکس از فیلم ها و سریال های زیادی پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این شبکه در سال های اخیر تولیدات برجسته ای را ایجاد کرده و برخی دیگر از محصولات اینترنتی را کنترل می کند که باعث افزایش تولید نتفلیکس شده است.
اگر برای شما هم سوال شده که تولیدات نتفلیکس چیست باید بگوییم که سرگرمی در نتفلیکس فقط به فیلم ها و سریال ها محدود نمی شود.
برنامه های تلویزیونی از FOX، WB، ABC ، NBC، CBS، AMC و بسیاری از شبکه های دیگر از طریق Netflix در دسترس هستند. به عنوان مثال، بسیاری از مردم استدلال می کنند که سریال Lucifer تنها زمانی بهبود یافت که نتفلیکس تولید آن را بر عهده گرفت.
اگرچه موانع زیادی برای استفاده از برنامه و نرم افزار نتفلیکس و سرویس های سرگرمی خارجی از جمله تحریم های خارجی و محدودیت های داخلی وجود دارد، اما همچنان امکان استفاده از این خدمات در ایران وجود دارد. شرکت هایی هستند که حساب های نتفلیکس را می فروشند و مشتریان مشکلی برای خرید ندارند. به عنوان مثال، فروشگاه اکتیو یکی از این شرکت هاست که می توانید با خیال راحت از آن خرید کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود | ثبت نام
به بالای صفحه بردن