اسپاتیفای چیست؟ (آموزش دانلود برنامه اصلی و ساخت اکانت spotify)

اسپاتیفای سرویس پخش موزیک از کل جهان

علاقه مندان به موسیقی در همه جای دنیا هستند و علاقه آن ها به قدری جدی و معنادار است که هر روز شاهد تحولات چشمگیری در این زمینه هستیم. در این مقاله از Spotify یکی از بهترین سرویس ها در زمینه موسیقی برای شما خواهیم گفت و به پرسش اپ اسپاتیفای چیست پاسخ خواهیم داد.
از آنجایی که نقش مخاطب برای تولیدکنندگان موسیقی بسیار حیاتی است و به گفته خود هنرمندان، حضور و ماندگاری آن ها به مخاطب بستگی دارد، بنابراین به صراحت می توان گفت که پیشرفت در این زمینه امری بدیهی و واجب است. علاوه بر سخت افزارهای مورد نظر مانند هدفون و… نیاز جدی به نصب نرم افزار از جمله برنامه های مناسب برای گوش دادن به موسیقی وجود دارد. در این مقاله در مورد نرم افزاری صحبت خواهیم کرد که برخی به آن لقب مروارید سبز دنیای موسیقی داده اند. و مشخص می کنیم که این مروارید سبز یا spotify چیست.

برنامه اسپاتیفای چیست؟

Spotify یک سرویس پخش موسیقی، ویدیو و پادکست سوئدی است که به طور رسمی در اکتبر 2008 راه اندازی شد. این برنامه توسط Spotify AB، یک شرکت استارت آپی مستقر در استکهلم، سوئد توسعه یافته است. مهم ترین نکته در مورد Spotify این است که این سرویس به طور کامل از حقوق سازندگان آثار موسیقی محافظت می کند و ویژگی های پیشرفته آن باعث شنیده شدن و معرفی هنرمندان می شود.
امکانات اولیه در این سرویس رایگان است و در ازای ارائه امکانات، این سرویس با تبلیغات همراه خواهد بود، در حالی که ویژگی های اضافی که دارای کیفیت پخش بهتر و دانلود آفلاین موسیقی هستند، در اشتراک سالانه یا ماهانه ارائه خواهد شد. کاربران و علاقه مندان به این سرویس پخش موسیقی می توانند در اندروید، ویندوز و iOS از آن استفاده کنند. اپ اسپاتیفای اصلی دسترسی به بیش از 30 میلیون آهنگ را برای مخاطبان خود فراهم می کند.
اگر هنوز متوجه نشده اید که امکانات اسپاتیفای چیست باید بگوییم که در این اپلیکیشن، کاربران می توانند با استفاده از ویژگی های مختلفی مانند سبک آهنگ، نام آلبوم، نام هنرمند و لیست پخش، موسیقی مورد نظر خود را جستجو کنند. با دسترسی به این اپلیکیشن، کاربران می توانند لیست بسازند، لیست های پخش یا آهنگ ها را ویرایش کرده و در شبکه های اجتماعی با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. هنرمندان برای پخش هر یک از آهنگ های خود در این سرویس پخش موسیقی پول دریافت می کنند و شنوندگان می توانند آهنگ های مورد علاقه خود را بدون محدودیت گوش دهند.

اسپاتیفای سرویس پخش موزیک از کل جهان
سرویس پخش موزیک اسپاتیفای spotify یک برنامه پخش موزیک، است.

اکانت اسپاتیفای چیست؟

همانطور که قبلا اعلام کردیم، Spotify دو نوع اشتراک دارد. یکی اشتراک رایگان و دیگری اشتراک پولی یا پرمیوم برنامه است. در این قسمت از مقاله، می خواهیم به شما بگوییم که با هر یک از این اشتراک ها چه ویژگی هایی در اختیار شما قرار می گیرد:
طرح رایگان Spotifyچیست؟
در نسخه رایگان این موزیک پلیر کاربران می توانند از بسیاری از ویژگی ها بهره مند شوند. در طرح رایگان، موسیقی را می توان در حالت پخش در هم گوش کرد و می توانید 6 آهنگ را در هر ساعت رد کنید. در این سرویس رادیو Spotify در دسترس نیست، اما می توانید به فهرست های پخش روزانه دسترسی داشته باشید.
با طرح رایگان Spotify، می توانید به همه لیست های پخش دسترسی داشته باشید، آهنگ های جدید را پیدا کنید و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید هر فهرست پخش، هنرمند یا آلبومی را پخش کنید، اما این کار را فقط در حالت سرویس در هم می توانید انجام دهید. می توانید با استفاده از تلفن هوشمند، نرم افزار دسکتاپ یا وب سایت به نسخه رایگان اپ اسپاتیفای اصلی دسترسی پیدا کنید.

اکانت پریمیوم اسپاتیفای چیست؟

این نوع اشتراک Spotify به شما امکان دسترسی به همه چیز را می دهد و شما را مجبور به نمایش تبلیغات نمی کند. البته باید اشاره کنیم که فرقی نمی کند از این سرویس در رایانه استفاده کنید یا روی تبلت یا موبایل و غیره. کاربران در این سطح عضویت می توانند هر آهنگی را که می خواهند (در صورت درخواست) پخش کنند. کاربران همچنین می توانند لیست های پخش را پیدا کرده و به آن ها گوش دهند. آهنگ های جدید را پیدا نمایند و لیست های پخش را ایجاد و ویرایش کنند. علاوه بر این می توانند هر آهنگ یا لیست پخشی را که دوست دارند به اشتراک بگذارند.
اگر بخواهیم به صورت دقیق تر توضیح دهیم که اکانت پریمیوم اسپاتیفای چیست باید بگوییم که، کاربران Spotify Premium می توانند هر آهنگی را رد کنند یا به صورت آفلاین گوش دهند. به موسیقی با کیفیت بالا گوش دهند و از اپ اسپاتیفای اصلی در دستگاه تلفن همراه خود به عنوان یک کنترل از راه دور برای اسپاتیفای رایانه خود استفاده کنند.
یک حساب Spotify Premium در آمریکا با قیمت 4.99 دلار در ماه برای دانشجویان و 9.99 دلار در ماه در کشورهای دیگر در دسترس است. همچنین نسخه ای با پرداخت ماهانه 14.99 دلار وجود دارد که برای خانواده ها مناسب است و افراد می توانند به صورت خانوادگی نهایتا تا شش نفر از آن استفاده کنند.

سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای جهانی است
سرویس پخش موزیک و پادکست اسپاتیفای

اسپاتیفای چگونه کار میکند؟

اکنون که متوجه شدید اسپاتیفای چیست، ممکن است از خود بپرسید که برای استفاده از این سرویس چه باید کرد. برای این کار باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:
ابتدا به وب سایت Spotify بروید و در آن ثبت نام کنید. در واقع راه های زیادی برای این کار وجود دارد. اگر یک حساب فیس بوک دارید، با آن ثبت نام کنید. زیرا اگر از این روش استفاده کنید به راحتی می توانید دوستان خود را پیدا کنید و آن ها را دنبال نمایید و ببینید چه موسیقی هایی گوش می دهند. همچنین می توانید موضوعات جالب را با آن ها به اشتراک بگذارند.
نوع اشتراک را انتخاب کنید. اگر از نظر مالی محدودیت ندارید، توصیه می شود Spotify Premium را انتخاب کنید. زیرا ویژگی ها و امکانات بیشتری به شما می دهد، انعطاف پذیرتر است و به دیوایس های زیادی متصل می شود.
برنامه رایگان Spotify را دانلود و نصب نمایید. نسخه هایی برای رایانه شخصی، آیفون/آی‌پد و دستگاه های اندرویدی موجود است.
به اکانت اسپاتیفای اصلی خود در دستگاه متصل شوید و به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. راه اندازی اولیه واضح و آسان است. پس از انجام کارهای اولیه، هرچه بیشتر از سرویس Spotify استفاده کنید، امکانات بیشتری می بینید و اپ اسپاتیفای بر اساس سلیقه شما پیشنهادات بهتری برای شما ارائه می کند.

معنی spotify به فارسی

در رابطه با این موضوع که اسپاتیفای چیست و معنی spotify به فارسی چه می شود باید گفت که در حقیقت spotify یک پلتفرم کارآمد در حوزه موسیقی، ویدیو، فیلم و پادکست است که به وسیله ی آن می توانید به میلیون ها آهنگ و پادکست دسترسی داشته باشید. و از هنرمندان مورد علاقه خود حمایت کنید.
در کشور ما برای خرید اشتراک اسپاتیفای پرمیوم فروشگاه ها و سایت های مختلفی اقدام به فروش این اکانت می کنند، که با خرید آن می توانید به صورت قانونی از امکانات این سرویس استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود | ثبت نام
به بالای صفحه بردن