مقایسه ابزارهای سئو SEMrush با Ahrefs و Moz ؟

compare semrush vs ahref vs moz acctive | مقایسه و بررسی

فرقی نمی کند که در یک شرکت کار می کنید، یا در خانه برای خودتان. داشتن ابزار مناسب برای یک سئوکار، کار شما را آسان تر و کمپین های شما را موثرتر می کند. همانطور که سئو به یک تجارت بزرگ تبدیل می شود، ابزارهای بیشتری برای آن فروخته می شود. دامنه این ابزارها بسیار گسترده است، از ابزارهای رایگان گرفته تا ابزارهای پولی. در این گزارش از سایت اکتیو به مقایسه SEMrush با Ahrefs و همچنین مقایسه SEMrush با Moz می پردازیم.
با این ابزارهای سئو، می توانید بینش ارزشمندی در مورد رقابت خود، نحوه ثمربخشی تلاش های سئوی شما و اینکه آیا بازده بالایی برای مشتریان خود ارائه می دهید، به دست آورید. با خرید اکانت سمراش و یا ترکیبی از این ابزارها، می توانید استراتژی سئوی خود را از ابتدا بسازید و در نتیجه پیشرفت قابل توجهی در این زمینه داشته باشید. در این مقاله، سه ابزار محبوب سئو، Ahrefs، Moz و SEMrush را با هم مقایسه کرده و مزایا و معایب هر کدام را مورد بحث قرار می دهیم.

آشنایی با ابزار های کاربردی سئو

وقتی صحبت از ابزارهای کاربردی سئو می شود، با گزینه های زیادی روبرو هستیم. اما سه ابزار ahrefs ، Moz و SEMrush هر سه در میان انتخاب های برتر در این لیست هستند. از سوی دیگر، از آنجایی که عملکرد و اهداف کلی این ابزارها به هم نزدیک است، بسیاری از صاحبان مشاغل و کارشناسان سئو نمی توانند بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنند. به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفتیم راهنمای مقایسه SEMrush با Ahrefs و مقایسه SEMrush با Moz را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. بنابراین اگر می خواهید بدانید کدام یک از این سه ابزار قدرتمند برای کسب و کار آنلاین شما انتخاب مناسبی خواهد بود، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.
ابزارهای سئو به شما کمک می کنند تا عملکرد موتور جستجوی وب سایت خود را بهبود ببخشید. انتخاب ابزار سئو مناسب به شما کمک می کند تا ترافیک بیشتری را از موتورهای جستجو دریافت کنید و به رشد کسب و کار خود کمک کنید.

خرید اکانت ماز (1 مرتبه  - لینک ) | acctive
مقایسه SEMrush با Ahref و Moz

آشنایی با SEMrush

ابزار SEMrush یکی از بهترین ابزارهای SEO است. یک نسخه رایگان از این ابزار وجود دارد که به شما امکان می دهد روزانه 10 درخواست ارسال کنید. برای کارهای سبک، نسخه رایگان این ابزار ممکن است کافی باشد. همانطور که تجارت شما رشد می کند و سفارشات شما افزایش می یابد، به بیش از یک نسخه رایگان نیاز خواهید داشت. در ادامه مقایسه SEMrush با Ahrefs می پردازیم.
مزایا و معایب SEMrush
مزایای SEMrush در مقایسه با Moz و Ahrefs شامل موارد زیر می شود:
نسخه رایگان این ابزار موجود است.
ارائه اطلاعات به شیوه ای قابل مشاهده تر
خرید اکانت سمراش برای تحقیقات رقابتی، تحقیقات کلمات کلیدی و بازاریابی محتوا عالی است.
سادگی و آسانی در استفاده.
استفاده از قسمت های مختلف مانند شناسایی لینک های مخرب و…
قطعا بهترین API SEO در بازار می باشد.
قابلیت های حسابرسی کامل را فراهم می کند.
ارائه گزارش های بیشتر در یک روز. همچنین در این ابزار SEMrush در مقایسه با Moz می توانید گزارش های بیشتری در مورد بک لینک ها یا کلمات کلیدی در یک روز دریافت کنید.
این ابزار در مورد نحوه استفاده از بخش های مختلف راهنمایی ارائه می دهد.

معایب SEMrush در مقایسه با Ahrefs و Moz عبارتند از:

قیمت خرید اکانت SEMrush ممکن است برای برخی، به خصوص دسترسی API آن ها کمی بالا باشد.
گاهی اوقات ممکن است اطلاعات کمی نادرست باشد.
آموزش تحلیل تکنیکال آن ها دقیق و خوب است، اما ابزار حسابرسی فنی هنوز مورد نیاز است.
تجزیه و تحلیل بک لینک در این ابزار عالی نیست. ولی پایگاه داده پیوند آن در حال بهبود است.

خرید اکانت سمراش و  ای اچ رف (1 مرتبه - لینک ) | acctive
مقایسه Ahref و Moz و semrash

آشنایی با Ahrefs

یکی دیگر از مهمترین ابزارهای سئو، Ahrefs می باشد. Ahrefs در مقایسه با SEMrush و Moz دارای یک نقطه ضعف می باشد و این است که چیزی جز یک نوار ابزار رایگان ندارد.
با خرید اکانت ای اچ رفس مانند سایر ابزارها، شما به امکانات زیادی مانند جستجوگر وب سایت، تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی، ردیابی رتبه و غیره دسترسی خواهید داشت. در ادامه به بررسی مزایا و معایب این ابزار و همچنین مقایسه SEMrush با Moz و Ahrefs می پردازیم.

مزایا و معایب Ahrefs

بهترین فهرست برای ایندکس کردن پیوندها و لینک ها.
نوار ابزار افزونه کروم به صورت رایگان
قابلیت های تحقیق کلمه کلیدی و تجزیه و تحلیل رقبا بسیار بهبود یافته است.
توسعه و حمایت انجمن
شما یک API ضعیف دارید. اصطلاح API به رابط برنامه نویسی برنامه اشاره دارد.
قیمت بالای خرید اکانت ای اچ رفس

آشنایی با Moz

یکی از برترین خصوصیت های Moz وبلاگ های این سایت است. این مقاله ها یکی از بهترین منابع برای یادگیری سئو می باشند. اگر می خواهید مهارت های خود را افزایش دهید، وبلاگ این سایت را بررسی کنید. برخی از خصوصیات خرید اکانت ماز عبارتند از:
کلید واژه یاب
افزونه کروم برای اسکن هر صفحه وب
کاوشگر سایت
تجزیه و تحلیل لیست کارها
لینک یاب
با استفاده از این ابزار، شما داده های زیادی دارید. کافیست دامنه را وارد کنید و نمایه سئوی کامل آن ها را مشاهده خواهید کرد.
یکی از معیارهای اصلی در این زمینه DA و PA است.
دامین آتوریتی یک رتبه بندی موتور جستجو است که توسط Moz توسعه یافته است و پیش بینی می کند که چگونه یک سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) رتبه بندی می شود. این معیار از 1 تا 100 اجرا و رتبه بندی می شود، با نمرات بالاتر مربوط به قدرت بیشتر در رتبه ها.
پیج آتوریتی امتیازی است که توسط Moz ایجاد می شود و پیش بینی می کند که چگونه یک صفحه خاص در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) رتبه بندی می شود. امتیازهای Page Authority از یک تا 100 متغیر است که نمرات بالاتر نشان دهنده قدرت رتبه بالاتر است. این شاخص تقریباً بیست سال پیش توسط Moz ایجاد شد.

مزایا و معایب Moz

ابزارهای رایگان آن بسیار ارزشمند هستند.
پشتیبانی عالی از انجمن
امکان مقایسه 5 سایت پیرامون بک لینک. برای SEMrush در مقایسه با Moz این مقدار 4 می باشد.
مدیرعامل جدید این کمپانی امکانات بهتری را نسبت به سال های گذشته ارائه می دهد.
با خرید اکانت ماز طیف وسیع تری از سایت های با کیفیت بالا را می توان خزید.
امکان نمایش رتبه وب سایت ها در سایر موتورهای جستجو مانند بینگ و یاهو.

معایب ماز عبارتند از:
ابزارهای مالی آن در مقایسه با قیمت آن ها بسیار گران است.
این ابزار هنوز اط نظر کارایی و عملکرد در حال پیشرفت می باشد.
قیمت گذاری محلی Moz مبتنی بر مکان است و استفاده از آن را برای شرکت ها دشوار می کند.

نتیجه گیری پایانی

در این گزارش به مقایسه SEMrush با Moz و مقایسه SEMrush با Ahrefs پرداختیم. اگر نمی توانید یکی از سه ابزار Moz، Ahrefs یا SEMrush را انتخاب کنید، Ahrefs انتخاب بهتری است. شما می توانید بیشتر وقت خود را صرف تجزیه و تحلیل بک لینک ها و رقبا کنید.
با این حال، Moz یا SEMrush نیز نامزدهای قانونی و شایسته ای هستند، شما نمی توانید با هیچ یک از این سه ابزار اشتباه کنید. هر ابزار کمی متفاوت است، بنابراین باید ابزاری را پیدا کنید که برای شما کار می کند. امیدواریم این مقاله توانسته باشد به شما در
مقایسه مزایا و معایب Semrush، Ahrefs و Moz کمک کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود | ثبت نام
به بالای صفحه بردن