گرامرلی چیست؟ + دانلود نرم افزار و افزونه اکانت Grammarly

اکانت گرامرلی چیست

گرامرلی چیست؟ یکی از دغدغه های زبان آموزان در یادگیری زبان انگلیسی، رعایت اصول گرامری در زبان انگلیسی است. نوشتن جملات صحیح و درست و رعایت قوانین نگارش خواسته هر زبان آموزی است. در این گزارش از سایت اکتیو به بررسی نرم افزار گرامرلی و انواع اشتراک این پلتفرم خواهیم پرداخت.

اگر می خواهید یک مقاله انگلیسی بنویسید، یا نیاز به نوشتن رزومه انگلیسی برای یک درخواست شغلی، درخواست برای تحصیل در خارج از کشور، نوشتن ایمیل به زبان انگلیسی یا شرکت در آزمون های بین المللی دارید، استفاده از برنامه گرامرلی اهمیت بیشتری پیدا می کند. Grammarly نرم افزاری است که به شما کمک می کند متن انگلیسی را درست بنویسید. این نرم افزار برای همه زبان آموزان، مترجمان و معلمان انگلیسی ضروری است.

گرامرلی چیست؟ آموزش دانلود نرم افزار

Grammarly یک دستیار نوشتاری عالی برای شماست. در حقیقت برنامه گرامرلی یک نرم افزار ویرایش متن انگلیسی است که متن شما را تجزیه و تحلیل می کند و برای تصحیح خودکار متن انگلیسی و جلوگیری از سرقت ادبی در اوکراین در سال 2009 طراحی شده است. دانش آموزان، نویسندگان و دیگران می توانند از آن برای ویرایش و تصحیح متون انگلیسی خود استفاده کنند. این برنامه بیش از 250 نوع خطای املایی، گرامری و نقطه گذاری را بررسی و به کاربر نمایش می دهد.

Grammarly یک سیستم هوش مصنوعی پیچیده است که توسط زبان شناسان و مهندسان طراحی و ساخته شده که در طول سال ها بهبود یافته است. این برنامه الگوریتم های هوشمندی را برای تشخیص الگوهای نوشتاری صحیح توسعه داده است.

روش کار Grammarly به این صورت است که هوش مصنوعی جمله را بررسی می کند و اگر اشتباهی پیدا کرد به نویسنده نشان می دهد و جایگزین های مناسبی را ارائه می دهد. Grammarly یک برنامه مبتنی بر وب است و در حال حاضر در دو نسخه وب و در MS Word موجود است که برای دانلود نرم افزار گرامرلی میتوانید از لینک زیر استفاده کنید.

برنامه گرامرلی چگونه کار می کند؟

می توانید با ایمیل شخصی در Grammarly یک حساب کاربری ایجاد کنید و بدون هیچ مشکلی از این خدمات استفاده نمایید. این برنامه به عنوان افزونه به گوگل کروم، فایرفاکس یا سافاری اضافه می شود. همچنین می توان آن را به Word و سایر نرم افزارهای مایکروسافت اضافه کرد.

تنها کاری که برای اینکه بفهمید گرامرلی چیست و چگونه کار می کند، باید انجام دهید این است که با مرورگر خود وارد سایت Grammarly شوید تا به صورت خودکار شناسایی شده و پسوند مربوطه به شما پیشنهاد شود. برای این کار باید متن خود را در کادر برنامه نسخه تحت وب کپی کنید و سبک سند را مشخص کنید و روی دکمه Start Review کلیک کنید تا شروع به کار کند.

به عبارت دیگر نحوه کار اپلیکیشن Grammarly بدین صورت است که ابتدا متن شما را بررسی و نظارت می کند و تعداد اشتباهات املایی و دستوری را تعیین می کند و سپس شما را در بررسی و تصحیح خطاهای گرامری راهنمایی می کند. در نسخه رایگان، توضیح کوتاهی در مورد اشتباهات تایپی ارائه می دهد. و در نسخه پریمیوم توضیحات و جزئیات تکمیلی را ارائه می دهد.

نمونه ای از دستور زبان صحیح همیشه در این توضیحات گنجانده شده است. اما تصمیم برای ایجاد تغییرات در متن به عهده کاربر است و Grammarly هرگز شما را مجبور به ایجاد تغییرات نخواهد کرد. همچنین، خطاهای کاربر را می توان نادیده گرفت.

اکانت گرامرلی چیست؟

اکنون که متوجه شدید گرامرلی چیست، به بررسی اکانت گرامرلی خواهیم پرداخت. مهمترین نکته در هنگام نوشتن به زبان انگلیسی رعایت قواعد گرامر و نوشتن جملات صحیح و کاربردی است. به خصوص اگر در حال آماده شدن برای نوشتن یک مقاله انگلیسی، شرکت در آزمون هایی مانند آیلتس و تافل یا انتشار یک پست وبلاگ هستید، نمی توانید همیشه کسی را در کنار خود داشته باشید که به اشتباهات و خطاها اشاره کند. خرید اکانت گرامرلی در این شرایط به شما کمک خواهد کرد.

برخی از خدمات Grammarly رایگان هستند. ولی برای مشاهده جزئیات خطای گرامری متن به طور دقیق، به یک اکانت گرامرلی نیاز دارید که بتوان آن را خریداری کرد. یکی از مزایای Grammarly امکان تنظیم لهجه های مختلف انگلیسی مانند آمریکایی، استرالیایی یا بریتانیایی برای کاربران است. حتی می‌توانید سبک‌های نوشتاری مختلفی را برای ویرایش انتخاب کنید، مانند معمولی، تجاری، آکادمیک، فانتزی، فنی و غیره.

Grammarly به کاربران خود یک امتیاز ارزیابی برای نوشته آن ها اختصاص می دهد. این امتیاز بسیار دقیق و معتبر است، بنابراین برای نوشتن مقالات علمی و همچنین برای مجلات و نشریات معتبر بین المللی استفاده می شود. او این رتبه بندی را به عنوان معیاری برای سنجش دقت املایی و دستور زبان در مقالات خود ذکر می کند.

اکانت پرمیوم گرامرلی چیست؟

در بخش های قبل مشخص شد که گرامرلی چیست و اکنون در این قسمت از گزارش به بررسی اکانت پرمیوم گرامرلی خواهیم پرداخت. به طور کلی نسخه های مختلف Grammarly به سه قسمت تقسیم می شود:

  1. بسته رایگان
  2. طرح اکانت گرامرلی پریمیوم
  3. طرح کسب و کار

سه طرح برای نرم افزار Grammarly وجود دارد. طرح های پرمیوم و رایگان برای استفاده توسط یک کاربر، و یک طرح تجاری که به گروه های 3 تا 149 نفر اجازه استفاده می دهد. طرح کسب و کار ویژگی هایی مانند پنل مدیریت، پرداخت متمرکز، آمار استفاده از تیم و پشتیبانی ایمیل را به کاربران ارائه می دهد.

هر سه نسخه این برنامه کاربر را از نظر املای انگلیسی، نوشتن و قواعد دستور زبان، اختصارات (مخفف ها) و تشخیص لهجه راهنمایی می کنند. با این حال، بررسی املا و نقطه گذاری، تعامل، خوانایی، زبان مطمئن، ادب، تشخیص تشریفات و تنوع جملات پویا فقط در طرح های Premium و Business موجود است.

به عنوان مثال، انواع الگوهای تاریخ نگاری انگلیسی در نسخه پولی در سرتاسر نوشته ثابت هستند. تسلط به متن انگلیسی فقط برای طرح های تجاری و پرمیوم ارائه می شود.

خرید اکانت پریمیوم Grammarly برای کاربران ایرانی هزینه بر است و به دلیل تحریم های مالی عملا غیر ممکن است. سایت اکتیو برای پر کردن این شکاف، با دسترسی به سازمان های رسانه ای و خرید یک حساب تجاری، خدمات خرید و فروش اکانت گرامرلی را با هزینه کم برای دانشجویان، محققان و نویسندگان ایرانی ارائه می کند.

نتیجه گیری نهایی

در این گزارش از سایت اکتیو به توضیح در رابطه با اینکه گرامرلی چیست پرداختیم و توضیح دادیم که برنامه گرامر مبتنی بر هوش مصنوعی است و فقط به شما پیشنهاد می دهد و دقت شما را بهبود می بخشد، ولی نمی تواند شما را مجبور به تغییرات کند. بنابراین باید با کمک این برنامه به نوشتار انگلیسی خود تسلط داشته باشید و آن را بهبود بخشید. 

Grammarly یک برنامه ساده است که به شما امکان می دهد با آدرس ایمیل شخصی خود یک حساب کاربری ایجاد کنید و بدون مشکل از خدمات آن استفاده کنید. برخی از این خدمات رایگان هستند و برخی در نسخه پریمیوم به طور گسترده در دسترس کاربران هستند. همچنین می توانید لهجه های مختلف انگلیسی مانند آمریکایی، استرالیایی یا بریتانیایی را برای آن تنظیم کنید.

نتیجه گیری نهایی

در این گزارش از سایت اکتیو به توضیح در رابطه با اینکه گرامرلی چیست پرداختیم و توضیح دادیم که برنامه گرامر مبتنی بر هوش مصنوعی است و فقط به شما پیشنهاد می دهد و دقت شما را بهبود می بخشد، ولی نمی تواند شما را مجبور به تغییرات کند. بنابراین باید با کمک این برنامه به نوشتار انگلیسی خود تسلط داشته باشید و آن را بهبود بخشید. 

Grammarly یک برنامه ساده است که به شما امکان می دهد با آدرس ایمیل شخصی خود یک حساب کاربری ایجاد کنید و بدون مشکل از خدمات آن استفاده کنید. برخی از این خدمات رایگان هستند و برخی در نسخه پریمیوم به طور گسترده در دسترس کاربران هستند. همچنین می توانید لهجه های مختلف انگلیسی مانند آمریکایی، استرالیایی یا بریتانیایی را برای آن تنظیم کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود | ثبت نام
به بالای صفحه بردن