اپل موزیک چیست؟ نحوه خرید و دانلود apple music چگونه است؟

سرویس پخش موزیک اپل برای پخش موزیک ها

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ابزارهای مختلف پخش موسیقی، پی بردن به این موضوع که کدام سرویس پخش موسیقی بهتر است، به یکی از مشکلات بزرگ علاقه مندان به موسیقی تبدیل شده است. و به همین دلیل است که تعداد زیادی از کاربران در انتخاب بین این سرویس ها شک دارند. در این مقاله از فروشگاه اکانت اکتیو به بررسی این موضوع که اپل موزیک چیست و نحوه خرید اشتراک apple music می پردازیم.
مطالعه اخیر دانشمندان بر روی مغز انسان نشان می دهد که فعالیت مغز هنگام گوش دادن به موسیقی در مقایسه با زمانی که فرد در وضعیت طبیعی قرار دارد و می خوابد بسیار شگفت انگیز است. نتایج نشان می دهد که مغز زمانی که فرد به موسیقی گوش می دهد خوشایندتر است و عملکرد آن بهبود می یابد، به همین دلیل است که بسیاری از پزشکان استفاده از موسیقی را برای بهبود حافظه و یادگیری بهتر توصیه می کنند.

اپل موزیک چیست؟

Apple Music یکی از محبوب ترین سرویس های اشتراکی کمپانی اپل است. در صورت خرید و استفاده از Apple Music، می توانید به بیش از 90 میلیون آهنگ با بالاترین کیفیت در هر مکان و هر زمان دسترسی داشته باشید و آن ها را به صورت آنلاین دانلود یا پخش کنید. در واقع با خرید اشتراک اپل موزیک، نیازی به پرداخت جداگانه و خرید گیفت کارت آیتونز یا خرید گیفت کارت اپل برای هر موسیقی ندارید.
نکته جالب در مورد سرویس Apple Music این است که این برنامه در واقع ترکیبی از دو سرویس قدیمی اپل iTunes و Music است. در ابتدا این سرویس برای کاربران سیستم عامل iOS طراحی و منتشر شد. اما با گذشت زمان و برای جذب تعداد زیادی از کاربران به این سرویس، اپل تصمیم گرفت حوزه دسترسی خود را گسترش دهد و این برنامه را برای کاربران سیستم عامل اندروید و ویندوز نیز طراحی کرد و اگر می پرسید که نقطه عطف و آغاز کار اپل موزیک چیست باید اعلام کنیم که دقیقا این لحظه و همین طراحی نقطه عطفی برای سرویس جدید Apple Music بود.
با این حال، این سرویس یک راز پنهان بزرگ داشت و آن پشتیبانی از آرشیو 90 میلیون آهنگ iTunesبود که میراث اپل به حساب می آمد. مشترکین این سرویس علاوه بر دسترسی به آرشیو 90 میلیونی، به 30000 پلی لیست مختلف که طراحان این برنامه برای هر سلیقه و فعالیتی درج کرده اند، دسترسی کامل خواهند داشت. فقط یک لحظه به این اعداد فکر کنید، تا از میزان موسیقی و لیست های پخش موجود در این سرویس شگفت زده شوید.

اشتراک اپل موزیک شما به موسیقی ها دسترسی دارید
اپل موزیک سرویس پخش موزیک

اشتراک اپل موزیک چیست؟

در بخش قبلی در مورد قابلیت های پلتفرم موزیک اپل صحبت کردیم. با این حال، ویژگی ها و امکانات این سرویس به همین جا ختم نمی شود. در ادامه، نگاهی به برخی از ویژگی های اشتراک این سرویس خواهیم انداخت، تا متوجه شویم راز قدرت اپل موزیک چیست و چرا ایران اپل موزیک تا این حد محبوب است.
در این بخش، می خواهیم تفاوت های بین برنامه های اشتراک Apple Music را به اختصار بررسی کنیم، تا فرآیند تصمیم گیری برای کسانی که به دنبال خرید اشتراک Apple Music هستند، آسان شود.
در مشترکین انفرادی که رایج ترین نوع سرویس است، با پرداخت 9.99 دلار در ماه قادر به استفاده از تمامی امکانات این برنامه خواهید بود.
در اشتراک طرح خانواده که مورد پسند خانواده ها است، تنها با پرداخت 14.99 دلار در ماه قادر خواهید بود تمامی امکانات این سرویس را با حداکثر شش نفر از اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید، با این تفاوت که برای هر فرد فهرستی از آهنگ ها و آرشیوهای خصوصی وجود دارد.
در نهایت، اشتراک Voice Plan، یکی از اعضای جدید خانواده Apple Music، به کاربران این امکان را می دهد که با پرداخت تنها 4.99 دلار در ماه و اتصال به دستیارهای صوتی، از خدمات این سرویس بهره مند شوند.

نکته: یکی از معایب کاربران ایران اپل موزیک این است که از آنجایی که در کشورمان تحریم بانکی وجود دارد و کاربران ساکن ایران نمی توانند دسترسی به این سرویس را به صورت مستقیم خریداری کنند، باید راه حلی برای جلوگیری از این محدودیت پیدا کرد. در ادامه بررسی خواهیم کرد که راه حل خرید اکانت اپل موزیک چیست.

نحوه خرید اپل موزیک چگونه است؟

برای خرید اپل موزیک روش ها و راه حل های بسیاری وجود دارد. راه حل پیشنهادی ما خرید اشتراک Apple Music از فروشگاه های معتبر خرید اکانت مانند وب سایت فروشگاهی اکانت اکتیو است. یکی از بهترین سایت ها در فروش اشتراک برنامه های کاربری مانند یوتیوب موزیک پریمیوم، اپل موزیک، نتفلیکس، اسپاتیفای پرمیوم و … سایت اکتیو است. این فروشگاه با برتری رضایت کاربران نسبت به کسب و کار خود این اطمینان را می دهد که با ثبت سفارش در این فروشگاه، لازم نیست نگران خرید یا تمدید اشتراک Apple Music خود باشید.
لازم به ذکر است که با خرید اپل موزیک از اکتیو تا آخرین روز اشتراک از پشتیبانی ویژه این فروشگاه برخوردار خواهید بود. تمامی سفارشات خرید اشتراک اپل موزیک در این فروشگاه بلافاصله و حداکثر تا 24 ساعت کاری پس از خرید فعال می شوند.

apple app با سرویس اشتراکی آن به موسیقی های با کیفیت  دسترسی دارید.
اپل موزیک سرویس ارائه دهنده موزیک های باکیفیت و متنوع

دانلود اپل موزیک

اکنون که می دانید اپل موزیک چیست شاید به دانلود این برنامه نیاز داشته باشید. کاربران اندروید در سراسر جهان بیش از 50 میلیون بار اپل موزیک را از پلی استور دانلود کرده اند. در ابتدا از قسمت تماس با ما در این برنامه می توانید یک حساب کاربری با نام دلخواه ایجاد کنید. این برنامه به شما این امکان را می دهد که با نام کاربری خود در صفحات مجازی هنرمندان نظر دهید و علاقه خود را به آهنگ ها نشان دهید. برای ایجاد حساب کاربری فقط به یک عکس پروفایل و یک نام کاربری نیاز دارید و اگر دیگر نیازی به حساب کاربری خود ندارید به راحتی می توانید آن را غیرفعال و حذف کنید.
هنگامی که برای اولین بار اپل موزیک را دانلود و نصب می کنید، سبک های مختلف موسیقی را در صفحه نمایش این برنامه مشاهده خواهید کرد. در این صفحه تصمیم بگیرید که چه ژانرهای موسیقی را دوست دارید. این برنامه تمامی آهنگ های مورد علاقه شما را ذخیره می کند، و پس از آن به راحتی تمام آهنگ ها را مطابق با سلیقه شما نمایش می دهد. علاوه بر این، شما به راحتی می توانید آلبوم مورد علاقه خود را با گزینه افزودن آلبوم ایجاد کنید. همچنین می توانید آهنگ ها یا خواننده های مورد علاقه خود را به آلبوم هایی که ایجاد می کنید اضافه کنید.

نتیجه گیری نهایی

در این گزارش از سایت اکتیو در رابطه با این موضوع که اپل موزیک چیست و راه های خرید این برنامه کاربردی صحبت کردیم. اپل موزیک در سال 2015 شروع به کار کرد و در این مدت کوتاه به یکی از بزرگترین آرشیوهای پخش موسیقی در جهان تبدیل شد. امکان تماشای تراک های موسیقی، موزیک ویدیو، گوش دادن به بسیاری از ایستگاه های رادیویی زنده، کیفیت صدایی که با Dolby Atmos و Spatial Audio از دست نمی رود، این سرویس را بسیار محبوب کرده است.
سرویس Apple Music میلیون ها موسیقی را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر موسیقی مورد علاقه خود، ایستگاه های رادیویی نیز برای استفاده خواهید داشت. در حال حاضر اپل سه ماه اول آزمایشی این سرویس را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است و پس از این محدودیت، در صورت تمایل به خرید اشتراک خانوادگی باید هزینه پرداخت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود | ثبت نام
به بالای صفحه بردن