Yt music چیست؟ آموزش کامل امکانات برنامه یوتیوب موزیک

youtube music سرویس پخش موزیک

برنامه YouTube Music به عنوان سرویس پخش موسیقی گوگل در تلاش برای رقابت با غول هایی مانند Spotify راه اندازی شد، اما باید دید چقدر موفق خواهد بود. در این گزارش از سایت اکانت اکتیو در رابطه با این مبحث که یوتیوب موزیک چیست صحبت خواهیم کرد و امکانات و قابلیت های این برنامه را معرفی خواهیم کرد.

بازار سرویس های پخش آنلاین موسیقی رقابتی و شلوغ است و کسب و کارهای کوچک و بزرگ در تلاش برای به دست آوردن جای پایی در این رقابت هستند. در همین حال، بخش موسیقی گوگل، یعنی برنامه YouTube Music، با ترکیب لیست های پخش شخصی، قابلیت های جستجوی مبتنی بر آهنگ و فرصت هایی برای فروش و آپلود موسیقی برای کاربران خود، توانسته است گزینه بهتر و مفیدتری را ارائه دهد.

البته، با وجود همه این موارد، YouTube Music در مقایسه با پلتفرم هایی مانند اسپاتیفای، LiveXLive یا SiriusXM کاربران را جذب نمی کند، اما با این وجود، YouTube Music گزینه بسیار خوبی است که واقعا ارزش یک بار استفاده و این که متوجه شویم یوتیوب موزیک چیست را دارد. به خصوص اگر قصد خرید اشتراک YouTube را دارید.

YouTube music چیست؟

YouTube Music یک پلتفرم پخش موسیقی است که توسط YouTube، یکی از شرکت های تابعه گوگل راه اندازی شده است. این سرویس ابتدا به صورت آزمایشی در سال 2015 با کاستی ها و مشکلات فراوان عرضه شد و سپس در سال 2018 با عملکردهای بیشتر و خطاهای کمتر به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار گرفت.

سرویس موسیقی یوتیوب از همان ابتدا به دلیل تجربه نامطلوبی که در راه اندازی آزمایشی به کاربران ارائه کرد، با مشکلاتی روبرو شد. زیرا اکثر کاربران نظر مثبتی در مورد آن نداشتند. با این حال، گوگل از آن زمان این سرویس را به سطح غول های این حوزه مانند Spotify رسانده و برای بهبود آن و ارائه ویژگی های مختلف تلاش کرده است. سرویس موسیقی یوتیوب هنوز یک پلتفرم بی عیب و نقص نیست، اما از زمان آغاز به کار به طور قابل توجهی بهبود یافته و به یکی از محبوب ترین برنامه های پخش موسیقی تبدیل شده است. در این این گزارش با ما همراه باشید تا متوجه شوید نقاط قوت یوتیوب موزیک چیست.

در حال حاضر، علاوه بر  YouTube Music، Google به طور همزمان از Google Play Music پشتیبانی می کند، اما احتمال دارد Google Play به فعالیت خود پایان دهد و پس از آن YouTube Music تنها سرویس پخش موسیقی Google خواهد شد.

سرویس پخش موزیک یوتیوب موزیک چیست
YT Music سرویس مشهور پخش موزیک

چگونه یوتیوب موزیک را فعال کنیم؟

اکنون که تا حدودی متوجه شدید یوتیوب موزیک چیست شاید نیاز به فعال سازی این برنامه داشته باشید. اگر سوال شما این است که چگونه می توان Music را در YouTube باز کرد، باید بدانید که برای باز کردن این بخش و موزیک نیازی به انجام کار خاصی نیست و می توانید با استفاده از این بخش از Google Play یا با تغییر IP خود و وارد کردن Search در یوتیوب اصلی به دنبال بخش موسیقی بگردید. طبق معمول بهترین آهنگ ها این گروه در بالای صفحه نمایش داده می شود.

با YouTube Music، می توانید به جدیدترین آهنگ‌ها گوش دهید، با هنرمندان مورد علاقه خود در ارتباط باشید و موسیقی های جدیدی را برای لذت بردن کشف کنید. این برنامه شگفت انگیز از زمان راه اندازی در اکثر کشورها در دسترس عموم است. حال اگر قصد استفاده از این برنامه را دارید اما همچنان سوالتان این است که یوتیوب موزیک چیست، نگران نباشید زیرا در ادامه همه چیز را به شما خواهیم گفت.

دو نوع طرح متفاوت از  YouTube Music وجود دارد:

  1. طرح یوتیوپ رایگان YouTube با تبلیغات
  2. یک سرویس یوتیوب موزیک پرمیوم که شامل مزایایی مانند امکان پخش موسیقی در پس زمینه، حالت بدون آگهی و فقط صدا است.

اگر قصد خرید اکانت یوتیوب را دارید ولی نمی دانید راه حل خرید یوتیوب موزیک چیست، باید اعلام کنیم که سایت ها و فروشگاه های بسیاری وجود دارند که اقدام به خرید و فروش انواع اکانت پریمیوم یوتیوب می کنند. یکی از بهترین فروشگاه ها در این زمینه سایت اکتیو است. که انواع اکانت ها را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

معرفی و آشنایی با قابلیت های سرویس یوتیوب موزیک

در این قسمت از مقاله به بررسی این که قابلیت ها و امکانات یوتیوب موزیک چیست می پردازیم. در صفحه اصلی سرویس موسیقی YouTube، می توانید 3 بخش اصلی را پیدا کنید: صفحه اصلی، کتابخانه و جستجو. در صفحه اصلی، آنچه به صورت پیشنهاد ارائه شده است به شما نشان داده می شود، که در ادامه در مورد نحوه عملکرد آن با جزئیات بیشتری صحبت خواهیم کرد. در بخش جستجو می توانید آهنگ های محبوب، برنامه های زنده و آهنگ های کمتر معروف هنرمندان محبوب را پیدا کنید. بخش کتابخانه همچنین شامل آهنگ های مورد علاقه شما، آلبوم های مورد علاقه، تاریخچه گوش دادن و لیست های پخشی است که ایجاد کرده اید.

شاید یکی از مهم ترین قابلیت های برنامه YouTube Music، حجم داده هایی است که گوگل در مورد فعالیت های کاربرانش جمع آوری کرده است. به لطف این داده ها، YouTube Music  محتوای منحصر به فرد و یونیکی را به هر کاربر ارائه می دهد. به عنوان مثال، اگر در فرودگاه هستید، آهنگ یوتیوب یک آهنگ آرامش بخش خواهد بود و اگر در باشگاه باشید، موسیقی هیجان انگیز مناسب برای ورزش پخش می کند.

برنامه yt musicسرویس پخش موسیقی
برنامه yt music برای پخش موزیک است.

یکی دیگر از ویژگی های YouTube Music امکان جستجوی آهنگ ها بر اساس اشعار است. در این سرویس، متن همزمان با پخش آهنگ نمایش داده نمی شود، اما می توانید قسمت کوتاهی از آهنگ مورد نظر خود را در قسمت جستجو وارد کنید تا آهنگ در نتایج جستجو ظاهر شود. یکی دیگر از ویژگی های برجسته در اکثر سرویس های پخش موسیقی این روزها، پیشنهاد آهنگ ها، آلبوم ها و هنرمندان جدید بر اساس سابقه فعالیت شما است که در برنامه YouTube Music  در دسترس است.

روش استفاده از امکانات یوتیوب موزیک

شاید برای شما هم  این سوال پیش آمده باشد که روش استفاده از امکانات یوتیوب موزیک چیست. بدون شک نیازی به آموزش استفاده از امکانات موزیک یوتیوب نخواهید داشت. زیرا یک رابط کاربری ساده در این قسمت وجود دارد که به راحتی می توانید به قسمت های مربوطه دسترسی داشته باشید، البته در خود یوتیوب آموزش های تصویری زیادی وجود دارد که با دیدن آن ها می توانید اطلاعات خوبی از امکانات این برنامه دریافت کنید.

به طور کلی برای استفاده از امکانات یوتیوب موزیک، باید ابتدا آن را دانلود کنید. سپس برنامه را باز کنید و دو گزینه برای شما نمایش داده می شود. یا از موسیقی تلفن خود استفاده کنید یا برای دسترسی بیشتر ثبت نام کنید. پس از ثبت نام از طریق ایمیل، برنامه از شما می خواهد که هنرمند مورد علاقه خود را از لیست انتخاب کنید و روی “انجام شد” ضربه بزنید، تا کارایی آن برای کاربران بیشتر شود. حالا اینجا بهشت ​​عاشقان موسیقی است، پر از شگفتی. وارد محیط برنامه شوید و از یوتیوب موزیک لذت ببرید.

نتیجه گیری نهایی

در این گزارش در رابطه با این که یوتیوب موزیک چیست صحبت کردیم و ویژگی ها و عملکرد برنامه  YouTube Music بررسی کردیم. در این مقاله بررسی موسیقی یوتیوب به طور کامل انجام شده و اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار داده است. اگر در این زمینه سوال یا ابهامی دارید، با ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود | ثبت نام
به بالای صفحه بردن